om känslor inför resan

Det är mycket blandade känslor kring hur jag känner för resan just nu. Olika från dag till dag och timme till timme. Dock så vet jag ju alltid att jag kommer åka iväg och att jag kommer vara jättenöjd med det.
 
Dock så känner jag att det är så väldigt roligt på jobbet just nu. Det händer mycket och avdelningen jag jobbar på utvecklas  mycket. Jag är iväg och lär mig nya saker varje dag och får vara med och den här coola grejen. Det känns ibland väldigt tråkigt att lämna detta. Vad ska jag göra sen liksom?
 
Det jag försöker komma ihåg är att jag har ju faktiskt inte detta som mitt egentliga jobb. Detta är ett projekt som kommer ta slut och det kommer att vara slut i höst och då ska jag återgå till mina ordinarie uppgifter. Då kommer jag inte trivas lika mycket längre. Eller trivas kommer jag för jag tycker om mina arbetskamrater men med arbetsuppgifterna. Det är inte vad jag vill göra liksom.
 
Sen senare på dagen eller dagen efter känner jag bara "Ta mig härifrån NU!!" Ibland känns det fruktansvärt omotiverade att jobba när jag vet att jag kommer säga upp mig inom ett halvår. Då vill jag bara iväg på resan med en gång och jag orkar typ inte vänta längre tills den dagen då vi står där och säger hejdå och drar.
 
Och när jag skriver dessa sista meningar blir jag redan lite ledsen på tanken på alla jag kommer sakna så mycket