vi bockar av

Uppsägningen är inskickad, vi har bokat boendet på Bali första gången där och resan börjar ta form.
 
Vi letar efter ett bra bloggnamn, försöker hyra ut lägenheten och fixar med alla småsaker. Det är spännande allting och lite pirrigt. Hur kommer det att bli liksom? Känner mig ganska lugn inför att åka till de ställen jag redan varit men där jag inte varit känns främmande och lite osäkert. Så har jag alltid varit med nya ställen, känt mig osäker på att jag ens vill dit, men jag vet av erfarenhet att det är värt att trotsa dessa känslor och bara köra. Det var ju så jag blev kär i de ställen jag har varit på. Som Bali exempelvis.
 
Vi har ett bloggnamn pågång men det är svårt att hitta det där lilla extra, har ni några förslag så lägg en kommentar. Hade en tjej som tittade på lägenheten igår men det kändes sådär så har lagt ut på blocket nu. Och Poncho fick sina vaccinationer igår. Det är 3 månader kvar tills avfärd och vi blir mer och mer redo. Det som saknas för att jag ska bli lugn är en hyrasgäst till lägenheten.
 
En av de många anledningar till att älska Bali