om att behöva semester

Det börjar kännas i kroppen och i min röriga järna att jag skulle behöva lite ledighet och just nu känns det som att det kommer bli väldigt segt att jobba hela sommaren. I mitt förra inlägg skrev jag hur fort tiden går och att vi bara har ca 50 dagar kvar. Men idag känns det så väldigt långt. En efter en går på semester och snart kommer de tillbaka från semestern också.
 
Jag försöker dock njuta av de eftermiddagar/kvällar jag har. Har ju inga simträningar eller andra måsten efter jobber nu så känns som att jag har lite mer fritid i alla fall. Har kommit igång på gymmet igen, vilket är väldigt skönt. Har siktat in mig på att försöka hitta så mycket övningar som möjligt som inte kräver maskiner eller vikter så jag får inspo till resan. Mycket yoga och HIT.
 
Har varit mycket hos mamma och pappa senaste tiden. Dels för att det varit bra väder och för att Måns varit borta mycket senaste månaden så jag vill ha lite sällskap. Men igår var Måns hemma och det är så underbart att umgås med dig älskling. Vi var ute i Sandbankarna och firade min morbror, vi solade och tog en roddtur. Imorse åkte Måns iväg igen och nu saknar jag honom lika mycket. En vecka till ensam här, sen får Måns också semester.