nu är det nära

Idag är det 53 dagar kvar tills jag avslutar min tjänst på HSB Södermanland. 53 dagar?! Vad hände med tiden. Vi ska snart åka. Vi ska snart lämna lägenheten. Vi ska snart sluta jobba. Vi ska dra snart?! Jag kan fortfarande inte förstå riktigt. Jag har så fullt upp med vardagen så jag kan inte riktigt känna känslan av "shit det drar ihop sig". Jag tänker tanken varje dag men jag känner det inte.
 
Vi har fortfarande en del kvar att göra innan vi drar. Mestadels är det massa inköp som ska göras. Bilen ska göras iordning för att bo i. Visum ska fixas. Städa ur lägenheten måste göras snart. Och så vill jag hinna träffa alla mina vänner så mycket som möjligt eftersom att jag inte kommer att träffa dom på 9 månader. Och ja, mamma och pappa försöker jag också hänga med så mycket som möjligt nu.
 
I fredags hade vi avslutning med projektet på jobbet med massor av mat och femkamp nere i bowlinghallen. Så skönt att äntligen vara klar med det och avsluta det på en härligt sätt. Är så väldigt glad också att jag har fått vara  med och gör den här resan. Shit vad jag har utvecklats. Jag har fått väldigt stora utmaningar som jag verkligen försökt ta hand om på bästa sätt och på så sätt även växt i min roll här på HSB Södermanland. Det kommer jag alltid att vara tacksam för.
 
Två bilden från Jönköping Elmia som varit mitt hem en stor del av våren.