om att jobba

Jag skrev för ett tag sedan att jag har pratat med min chef om en spännande sak. Och att jag snart skulle berätta för er. Det är fortfarande för tidigt. Jag vet inte vem som läser här och det kan bli väldigt fel om det står här innan något är bestämt. Så när det är bestämt kommer jag att berätta om detta. Ser fram emot det så mycket.
 
Nu är jag i varje fall i Stockholm på Scandic Continental. Har jobbat hela dagen idag med projektet och vi fortsätter hela dagen imorgon också. Igår jobbade jag över 2 timmar och kom hem först efter 18.00. Det är för mycket jobb just nu! Idag hann jag prova gymmet här på hotellet, förvånansvärt bra gym för att vara på hotell så jag fick ihop ett riktigt pass.
 
Efter en vecka med för mycket Skam som resulterat i att jag varit uppe halva nätterna, för mycket jobb och ingen Måns så ligger jag nu i dessa otroligt sköna hotellsängar och är påväg att somna. Innan 21. Känns ganska skönt.
 
God natt