om 2016

2016 gick ju fort. Jag vet inte om det var ett bra år eller om det var mindre bra år. När jag tänker bara så spontant så tänker jag att det var ett bra år men när jag börjar fundera på det så var det ändå ett rätt jobbigt år.
 
Det bästa under 2016 var resan till Barbados med Måns. Det var verkligen en riktigt lyckad resa. Fortfarande mitt favoritland.
Det sämsta under 2016 var att jag blev gluten. Punkt.
 
Jag har varit stressad och orolig under nästan hela året. Stressad på jobbet. Stressad hemma. Orolig för framtiden. Orolig för mig själv. Projektet som jag jobbar med, som kallas A41 (All4One....), har varit skitbra och skitdåligt. Bra för att det är en sådan möjlighet för mig att utvecklas och jag är riktigt glad ändå att jag gör det, men jag har blivit stressad av det och jag är borta från hemma mycket... 
 
Ett av alla ställen jag varit på med jobbet. Detta är häftiga lokalerna i Teliahuset i Solna.
 
Förutom Barbados har jag varit på Bali, i Norge och i Berlin. Det är alla bra saker. Helt underbara saker. Hur lyckligt lottad är inte jag som får möjlighet att resa och upptäcka nya platser hela tiden?
 
Underbara Bali
Vackra Norge, Hoddevika
Från Berlin som jag kom hem från natten till tisdag. Väldigt mysigt att vara med familjen några dagar.
 
Det bästa förutom resan till Barbados var Måns. Trots att vi haft det lite tufft under året så är han alltid världens bästa sambo. Så äventyrlig, omtänksam, givmild, energisk, trygg, ambitiös, snygg och helt underbar. Vad skulle jag göra utan dig baby?