om att vara modig

Livet känns så osäkert för tillfället. Har jag gjort något jag kommer få ångra nu funderar jag på hela dagarna. Samtidigt känner jag en sådan längtan och lycka när jag tänker på hur hösten och ett år framåt kommer se ut.
 
Vad då för något då? Jo ni vet den där saken jag skrev om innan nyår som jag hade pratat om med min chef om. Som var spännande. Det var inget som kommer ske i jobbet mer än att jag kommer behöva säga upp mig. I september i år kommer jag och Måns åka på livets resa. Vi säger upp oss från våra jobb, hyr ut lägenheten och drar. I 9 månader. Ganska galet va?
 
Det känns så läskigt att inte veta att man har jobb när man kommer hem från en sådan resa. När både jag och Måns fick veta att vi inte får tjänstledigt så kände jag bara, nej fan vi skiter i det här. Men efter en dag gick det över. Jag vet att det kommer vara det häftigaste jag har gjort och om vi inte gör det kommer jag ångra mig om 30 år.