orolig i magen

Det börjar kännas nu. Känns riktigt konstigt och det känns i magen. Jag kan räkna antalet nätter som är kvar i lägenheten på en hand. Tanken på att inte kunna gå upp lägenheten och slänga sig i soffan efter en jobbdag är riktigt jobbig. Det känns sorgligt. Och jag vet att vi får tillbaka lägenheten när vi kommer hem, men det är ändå en tung känsla.
 
MEN samtidigt som allt känns jobbigt och sorgligt just nu så vet jag hur underbart vi kommer att ha det under 9 månader. Det är absolut inte så att jag ångrar detta på något sätt men jag kommer sakna allt så mycket. Och jag vet att jag kommer sakna lägenheten och min säng och soffa när vi ligger i bussen i regnet, helt blöta och sandiga. Men jag har som mål att lära mig uppskatta dessa saker också.
 
I helgen fick jag lite kärlek från mina kära vänner Klara och Saga. Vi var på kräftskiva ute i Sandbankarna och dansade hela natten. (Oki fram till klockan 12.00 men vi började tidigt) Några härliga bilder finns nedan