om utmattad

Senaste veckorna har varit väldigt påfrestande. Har blivit så trött och slut i huvudet av allt resande till Norrköping, Nyköping, Jönköping och tillbaka till Norrköping. Sover oftast dåligt också när jag är på hotell. Måns och jag har inte setts på en vecka nu och ja börjar känns mig ganska sliten. Tror att tävlingen förra helgen inte gjorde det bättre heller. 
 
I igår mådde jag inte bra och hade ångest hela dagen. På kvällen åkte jag iväg till Cecilia som hade födelsedagsfirande och hade väldigt trevligt där. Dock kom ångesten tillbaka när jag kom hem. Idag har det varit bättre och jag har solat och tränat på att fota och varit nere i badhuset. Nu ska jag vara hemma hela veckan och hoppas på att det kommer att kännas bättre i slutet på nästa vecka. Och Måns kommer hem imorgon också. Äntligen kan vi ses igen!
 
Tecken på att jag vart trött och förvirrad den här veckan: Dubbelbokade mig på lunch med mamma på stan och med mormor i fredags. På fredag morgon tänker jag "Jag vill vara fin på lunchen med mamma. Vill ha den här tröjan som är skrynklig. Hinner inte stryka. MEN, jag tar med den till mormor och stryker den där så jag kan ha den på lunchen med mamma. EEEEEEH NEEEJ!!!"