Boost

Vilken boost jag fick av denna helg!
 
Jag har träffat de flesta av alla mina vänner. Andrea, Klara, Hanna, Johanna, Saga, Cecee, Kristin, Nelly.
Det blev en tvådagars och jag har varit antigen full eller bakis hela helgen. En sån där helg man har när man är 21. Inte en sådan helg där man kan tro att jag är business women på 40år. Och ibland är det bra skönt att få känna att man är där igen.
 
Fest med många härliga människor hos Andrea i fredags. I lördags minifest hos Saga i jacuzzin. Efter 3 timmars jaczzi med 3 flaskor vin var det ganska så bra drag på oss där i poolen. Men I will leave it there..
 
Och så min fina Nelly. Som idag flyttar till Samos och ska jobba i ett halvår för TUI. Jag är så avis! Sa precis till mig kollega "Det är så coolt att hon bara drar och gör detta" och får då till svar "Men det ska ju du också göra.." Jaaa, nu är jag avis på framtida mig också.
 
 
 
#1 - - Nelly:

Yes! We are them cool kids!😘