jobbuppdrag

Mitt liv kretsar mycket kring jobb just nu. Jag jobbar egentligen inte mer än förut, men just nu har jag inte så mycket på sidan av jobbet som är stimulerande så blir att jag tänker mycket på jobbet.
 
Alla HSB-föreningar i Sverige ska byta affärssystem inom ett år och jag var med i uppstarten i våras och nu i förra veckan var jag med på kick off för att dra igång allt. Nu har jag blivit erbjuden att vara en så kallad "superuser". Att vara superuser innebär att man blir expert på den del av det nya systemet som man jobbar med, typ "Felanmälan" eller "Uthyrning". För att bli expert kommer man under hösten och i början av nästa år gå utbildningar och bli just expert. När dessa utbildningar är klara ska man som superuser vid två tillfällen hålla i utbildningar för de andra HSB-föreningarna i Sverige. Det är jag och en till från Nyköping som kommer vara superusers i HSB Södermanland. Tillsammans med våran projektledare. Detta har alltså jag blivit erbjuden att göra. Känns rätt så häftigt. Och det kommer bli en utmaning. Tror att jag behöver en utmaning nu, jag behöver stimuleras lite i mina arbetsuppgifter.
 
Dock så betyder detta att jag kommer vara borta en del. Vet inte riktigt hur mycket ännu men förmodligen en hel del, slipper nog helger dock!
 
Jag med snyggfiltret på min arbetsplats. Tänkt om livet var i snyggfiltert. Då skulle man aldrig behöva sminka sig.. :)