den där veckoutmaningen

Den här veckan då, någon som lärt sig något? Jag har gjort min rutin för yoga. Det var svårt att göra 7 övningar för dom flyter ju ihop liksom, och vad räknas som övning? Lite oklart. Men jag har gjort en rutin som är enkel att minnas och som stretchar bra. Får igång blodcirkulationen. Hade det inte varit så mycket folk på jobbet hade jag gjort det som pausgympa här, men känns lite opassande och min kläder är inte alltid in favour för stretch...
 
Hade jag dessutom varit mer flexible och smidig när jag göra min yoga hade jag kanske filmat och visat er men jag är klumpig och not so flixible. Om ett tag dock kanske jag är det när jag gör dessa övningar ett tag? Man kan ju hoppas.
 
Nästa veckas utmaning är för Norge och surf. Jag var så feg i somras när vi var på Bali, så rädd. Så utmaningen nästa vecka blir att göra något även fast jag är rädd. Känner på mig att jag kommer vara det nu i Norge också så jag ska, då när jag är rädd, försöka övervinna det. Eller åtminstone så ska jag ta mig ut i vattnet och ta en jävla våg, även om jag är rädd. Hur går det för er?  :)