träningsvärk deluxe

Hade ett bra gympass igår. Var väldigt roligt! Axlar igår, hade tänkt rygg också men jag hade sån fruktansvärd träningsvärk i ryggen från Bootcamp. Ja jag bestämde mig för att prova Bootcamp första gången i onsdags. Var väldigt osäker om jag skulle gå och bestämde mig inte först 30 minuter innan det skulle börja. Vet ni vad? Jo, jag var den ända där! Haha! Fick en PT timme kan man säga ;) Var väldigt jobbigt och jag har träningsvärk i hela ryggen, bröstryggen, bröstet, magen, axlar. Ovant.
 
Så ja jag körde fyra övningar för axlarna och sedan ett superset med 3 olika övningar. Avslutade med 3 mage. Provade en ny och den är ärligt döden för magen. Fick nästan ingen luft när jag var klar för det gjorde så ont! Kanske kan visa den imorgon.
 
Idag är det fredag och det känns inte alls som fredag. Känns mitt i veckan. Jag hade en dröm inatt också, min tand hade delat på sig och när jag gjorde med tandtråd skar jag av delar av tanden. Får obehagskänslor i munnen när jag skriver detta....

Bootcamp-klädsel
Gulliga och söta Greta
Efter workout igår. 
Försöker hålla mig till naturliga proteinkällor. Är lite emot proteinpulver...
Superbra väder