puuuufh

Jag är klar nu! Med kursen! Så jäkla skönt att äntligen vara klar.
Var frukansvärt nervös när jag startade igång tentan, var ju så länge sedan jag skrev ett prov. Det var liksom "nu gäller det". Haha. Blev super stressad när jag började gå igenom frågorna också och fick lite "helvete! det här kan inte jag!!" Men tänkte om och tog det jag kunde först och svarade i lugn och ro och när jag var klar med det hade jag drygt en timme kvar av tentatiden. Då började jag läsa i boken om de frågor jag var osäker på/inte kunde alls och fick tillslut ihop något som jag faktiskt blev väldigt nöjd med.
 
När jag tillslut skickade in allt var det 20 minuer kvar (hade 150 minuter totalt) och när jag var klar la jag mig i soffan och andades ut och kände att något sakta men säkert släppte från bröstet! Puuufh. Tack! 
Jag ville att jag och Måns skulle fira så vi gick till Phils Burger och åt burgare och drack vin. Väl hemma igen tod jag ett bad i badkaret och drack juice. 
 
Måste bara säga att det känns så jäkla skönt att det är en grej mindre att tänka på. Mer fritid. Tack! Jag ångrar dock inte att jag läst kursen för jag har lärt mig så mycket bra saker som jag kommer ha nytta av resten av livet. Är det någon som funderar på att läsa en kurs på distans, Kost Näring Hälsa på Linnéuniversitetet är grym!