oförberedd

Skulle gå på swimfit igår. Och visst var jag där, redo i baddräkt och pepp på att träna lite. Halv 8 säger någon till mig att min crawlkurs börjar idag. Kl. 20.00. Jaha... Var det idag.. Christoffer hade lika lite koll han. Helt borta. Det blev i alla fall ingen swimfit för mig utan fick coacha crawlkursare istället. Vilket är så jäkla kul! Så det gjorde inte så mycket. Gjorde 100 situps när jag kom hem sen i alla fall ;)
 
Efter jobbet igår låg jag i solen hos mormor o morfar och pluggade. Dagen för tenta börjar närma sig och jag är nervös. Om en vecka från idag. Det är ju i och för sig en nättenta så man kan ju ha sina anteckningar men man kommer ju inte ha tid att läsa hela kapitel så förberedd måste man vara! Ska bli ganska skönt när det är över, då får jag lite mer tid till livet!

Vääääder