nya perioder i livet

Det börjar kännas bättre och bättre och mer avslappnat ju längre det går efter tentan. Känns som att jag har klarat den och jag börjar inse att jag kommer ha mer tid till saker. Nu är ju dessutom alla simbassänger i hela Eskilstuna stängda så inte blir det någon simträning heller. Igår när jag tänkte på vad jag ska göra idag så insåg jag att jag har en hel dag med inget att göra. Hur skönt?!
 
Ska bli skönt att prova på detta livet också. Har ju inte efter att jag slutade simma bara haft jobb och intressen. Direkt när jag kom hem från Barbados (ååh Barbados!) och tänkte att jag skulle få det så bra och lugnt och skönt så började kursen. Jag hade jobb, kurs, tränare, egen träning, kompisar, allt hemma. Nu är kursen borta, som faktiskt tagit mycket tid och planering. Ser fram emot att ta det lugnt.

Ska jag klippa ännu kortare känns det söm ibland?