måndagsångest

Det var inte en jättebra dag igår. Var ganska jobbigt på dagen. Kom för sent till jobbet, första samtalet fick jag skäll, funderar mycket, får ångest. Och så blir det jobbigt och jag blir ledsen. Hade planerat in att gå till gymmet och köra cardio och var så opepp och ville egentligen hem till soffan.
 
Men jag hade ju packat och allt så jag drog dit. Det var nog bra för kände mig lite bättre efter. Körde 20 minuter på trappmaskinen och 10 minuter rodd. Får så jäkla ont i ryggen när jag köra rodd, hade tänkt köra 15 minuter i alla fall men jag orkade inte för de gjorde så ont. Får köra något annat i framtiden. Jag la in två rumpövningar efter också, en ny. Fy. Fan. Den tog! Kan försöka visa den nån gång.
 
Efter lite träning med simgruppen i Djurgårdsparken så kom jag hem till kaos. Eftersom att Munktellbadet valt att välkomna oss först NÄSTA tisdag så måste Måns jobba som fan för att hitta andra ställen att vara på. Han hade inte hunnit plocka undan alltså. Fick lite panik men försökte lugna mig och tog en sak i taget. Gjorde även en vegetarisk middag. Mums. Nästan vegansk också förutom lite gräddfil. När Måns väl kom hem kikade vi på Biggest Loser och dagen slutade ganska bra.
 
Nu är det tisdag och jag är sjukt jäkla trött alltså!

Har min röda långklänning idag. Som har krympt i tvätten till knälängd...