gym

Jag tänker väldigt mycket på träning. Inte för att jag känner att jag behöver träna för att jag ätit mycket osv utan för att jag tycker att det är så jäkla roligt! Jag tänker ut pass/övningar att köra på gymmet, när jag ska träna nästa gång, vilka pass jag ska gå på. Det är ganska roligt och jag önskar att jag hade någon att träna med som tyckte att det var lika roligt och roligt av samma anledning. Det är ju trots allt lite roligare att gå och träna tillsammans med någon.
 
Igår körde jag rygg och axlar och mage. Höll på i en och en halv timme ungefär. Det känns i överkroppen idag kan jag säga. Är väldigt ovan att köra rygg och axlar. Framförallt axlar. Körde lite blandat och provade nya övningar som jag har sett på instagram. Det är kul att rova nya övningar men det tar lite längre tid.
 
Imorgon går jag som vanligt dit på morgonen och köra rumpa, ben och cardio på slutet.
Kolla in mina nya skor också! LIKE!!

Här är vår lustiga hund