för lite att göra

När jag har lite att göra sitter jag ofta och drömmer om saker som jag vill göra. Plugg till exempel. Träning, kost, resa. Man borde ju tycka att det skulle få mig att må bra och bli glad av detta. Hallå, jag får sitta och drömma mig bort och kika på roliga saker?! Men icke, det är roligt i en halvtimme sedan känner jag hur ångesten och stressen smyger sig på. Vad ska jag göra?! Jag vill ju det här men ändå vill jag kanske hellre det här andra? Helst vill jag göra allt samtidigt, men det går ju inte.
 
Jag skulle vilja studera utomlands, gärna en PT utbildning. Jag skulle gärna vilja resa innan jag börjar plugga här hemma i Sverige. Jag vill jobba och bo utomlands. Jag vill tjäna pengar. Hur ska man veta vad som blir det bästa för en?
 
Ja, såhär blir det när jag har för lite att göra. Jag skulle nog behöva fullt upp hela tiden. Fast å andra sidan blir jag lika uppstressad av det. Kanske skulle försöka klara mig utan internet och sociala medier så jag inte kan googla runt på allt.

Ja jag gillar att ta spegelbilder i hissen!