en skön helg

Har vaknat från en mindre sovmorgon och vaknade idag upp bredvid min älskling. Det är väldigt ovanligt att vakna tillsammans så det var supermysigt. Sen blev han sur på mg när jag sa att han skulle bädda. Det var mysigt ett tag i alla fall. 
 
Var och gymade igår. Rumpa och ben. Skippade cardio på gymet och gick en långpromenad med Poncho sen istället. Kändes i rumpan igår, var helt slut när jag var klar. Har inte för mycket träningsvärk idag dock, känns att jag har tränat och det är lite ömt och stelt så det är bara skönt tycker jag. Gick och köpte ett gummiband efteråt så att jag kan köra lite enklare övningar här hemma de dagar jag inte orkar gå till gymet. 
 
Nu ska jag gå och göra mig klar för brunch med Saga och Klara på Marys café. Ska bli såå mysigt!
 
Långpromenad m Poncho i fredags
Fredagsmiddag
Efter att jag städat hela lägenheten igår.
Ett skönt bad med mitt nya badskum efter gym, städ och långpromenad