bra dagar

Det var mysigt med helg. Måns var hemma hela helgen och vi fick en helg tillsammans som helt vanliga människor. Det är härligt att ha det normalt ibland. Ingen hund hade vi heller. Vi började dock sakna honom på söndag eftermiddag så då kom han hem igen.
 
I lördags var jag på gymmet igen på morgonen och körde rumpa och ben. Provade lite nya övningar. Hade träningsvärk redan på lördagkväll. Har det fortfarande. Mest i rumpan. Nu på lördag är jag borta på simtävling och är tränare så jag tror jag ska passa på att ta ett morgonpass när man ändå är ledig på torsdag.
 
Valborg blev lugn. Vi åt middag på grekiska kolgrillen och sen gick vi hem och hade matkoma i soffan och kollade på en film. Igår så tog jag sovmorgon och efter frukost och ett par avsnitt vänner så tog jag en promenad i det sköna vädret. Var säkert borta i en halvtimme. Sen tog jag tag i plugget och lärde mig äntligen vad kostfiber innebär och om gelbildande och fermenterbara osv. Väldigt roligt! När klockan var 14 var jag klar.
 
Mot kvällen åkte vi ut till mamma och pappa med Poncho och åt tacos och badade Poncho. Han åt en pinne, lite sand, rullade sig i sand och grävde ett hål och åt jord. Han fick duscha när vi kom hem.
 
 


Måndag