sköna dagar

Jag hade en supermysig ledig måndag. Började med en sovmorgon, var dock lika trött ändå.
 
Träffade Klara, Cecee och Saga på Kaka för en lunch. Där satt vi och pratade i ett par timmar innan Klara var tvungen att ta tåget tillbaka till Uppsala. Jag, Cece och Saga fortsatte pratstuden ute i solen med kaffe. Tillsist tog vi en runda på stan. 
 
Kvällen bestod av badhus. Hjälpte Nelly med hennes grupp och plågade de små barnen med lite undervattenssim. Efter detta var det dags för swimfit och det var jag som var ledare denna gång. Och såå roligt! Jag skrev ihop ett tabatapass (som för övrigt verkligen är en träningsform som jag älskar) med 8 stationer och körde skiten ur dom. Hade gjort iordning en pepplista på spotify och dunkade musik och stod och skrek på dom. Härligt. Trött blev dom också. När swimfit var över så körde jag och Nelly ett litet simpass som mestadels bestod av teknik och filma/fota. Vi var helt ensamma i hela byggnaden, allt verkade helt inställt på påskafton. Men inte vi.
 
På tal om tabata så körde jag nyss ett pass här hemma i köket. Helt utan utrustning och jag är helt slut.
Min tabata 20/10
  • bounce squat
  • höga knän
  • en typ av axelpress (har inget namn på den)
  • squat med hopp
  • bakåtutfall åt sidan
Snacka om jobbigt!
 
Nu ska jag cykla och köpa en sallad och sedan bege mig mot badhuset för träning med min teknikgrupp. Och ikväll kommer äntligen Måns hem.