Väl godkänd

Nu börjar mina arbetsuppgifter ta fart igen. Känns skönt att ha o göra. Igår bara susade dagen förbi. Och så tänker ni "Ja och ändå har hon tid att blogga på arbetstid." Jaa, jag kanske tar mig tid att göra det. :) Igår blev det dock lite för mycket, fick det allt för igenkännande trycket över bröstet när jag såg att samtalen växte i min kö. Får huvudvärk här också för vi jobbar på en byggarbetsplats. De ska renovera och bygga ut hela lokalen så de river väggar, borrar hål och drar el hela dagarna. Igår blev vi av med internet för att en kille klippte av vår internetkabel.
 
Jag blev Väl Godkänd i min kurs Kost Näring Hälsa som jag läst under våren. Åh så skönt det kändes att se resultatet!
 
Här kommer de senaste dagarna i bilder
 
Fredags, var ute i sandbankarna och solade och åt god mat m mammi o pappi

Lördags, "uppklädd" för grillmys hos Amandas kompis
Söndags, var förbi den första tävlingen i nya badhuset
Måndags, var och tränade. Axlar och ryggpass i 2 timmar ca
Igår, gillar utsikten från min sovplats