studenten

Blev en lång dag igår. Började med utspring på Rekarne kl. 12 och gratta Axel. Därefter kollade jag och Erik på flaken i nån timme. Mötte upp mamma och pappa och kollade på flaken ytterligare en stund. Vidare mot St:Eskil. Grattade fina Moa, min låtsaskusin Emma och min bästis Nelly snabbt. Vidare mot Röksta för att fira Lovisa, som är mamma och pappas kompisars dotter och min barndomsvän Fannys lillasyster. Mysigt att prata lite med Fanny, var väldigt läne sen. Därefter cyklade vi snabbt i regnet tillbaka till söder för Emmas mottagning. Åt mat och drack och myste med mina småkusiner. Snabbt ombyte för att sedan dra vidare till sista stoppet, Nelly. När det var klart, tillbaka till Emmas mottagning. Hemma igen 22.00. 
 
Nelly, jag är så stolt över dig! Och jag hoppas att du är minst lika stolt över dig själv. Du är så duktig som kämpat dig igenom fyra år av gymnasiet. Det är det inte många som gör. Tack för att jag fick vara en del av din fina dag. Och hur vacker är du inte?!
 
Och Moa, minst lika vacker hon!
 
Den bästa bilden jag har på Axel..
 
Övriga bilder
 
 
 
#1 - - Fanny:

Kul att träffa dig igen!