sedan sist

Sist jag skrev hade jag haft en underbar helg i Uppsala med bästisarna. Jag har haft det bra sedan dess också. Var ute och tog ett glas vin och kollade på fotbollen mot Belgien med Saga, Klara och Cecee. Det var midsommar och långledigt. Har varit mycket med Måns och Poncho vilket alltid är väldigt mysigt! Ja, de senaste dagarna har varit väldigt mysiga.
 
Jag har simmat ganska mycket, men inte tränat så mycket på gymet. Var på Bootcamp med Saga och Cecee en gång men that's it! Har gått förvånansvärt bra att simma. I torsdags så simmade jag ca 1000 meter och sedan körde jag några maxlopp. Träningspers på 50 ryggsim, 30,8. Med fenor såklart. 50 fjäril 30,4 med fenor. 100fr 1,01 med fanor och paddlar. Det är ändå ganska bra tider. Det är nästa tider som jag gjorde när jag fortfarande simmade. Kändes ganska coolt, tror att mitt glutenfria liv ger resultat.

Här kommer massa bilder


Säsongsavslutning med min Teknikgrupp med en rolig tävling






Kan verkligen rekommendera dessa skor! Skjukt sköna, väger ingenting och är assnygga!