😃

Jag har haft en helt underbar helg. Det var länge sen jag hade en sån här rolig helg. Gud vad jag behövde detta. 

I fredag träffade jag min nyfunne vän Jessica och hennes vän på Olerys o kollade på slutet av fotbollen. Efteråt gick vi till Mocca Deli och snackade skit i flera timmar. Däckade i soffan till en film vid min älskade Måns. 

Igår var jag i Uppsala med hela gänget (utom Cecee:(). Det var jag, Saga, Klara, Amalia och Andrea. Vi åt, drack massvis m vin och pratade gånger tusen, skit och allvar. Sån lycka att äntligen bara sitta ner och umgås med mina bästa vänner. Det var sååå länge sedan alla var samlade och det är alltid den bästa känslan som finns. Att efter så lång tid utan varandra så är allt precis som vanligt. Sleepover blev det och idag en runda på stan innan hemfärd. Tack för att ni är bäst! 

Fotbollsoutfit
Lunchen