träning

Gymmade idag igen, var ett tag sedan och jag kommer inte hinna gymma mer innan vi drar till Bali. Körde därför ben, rumpa, rygg, axlar, core och cardio. Det var tufft, blev nästan lite yrslig på slutet.
 
Började med min favorit hipthrusters och drog vidare till nästa favorit, yttre lårpress. Den tar så jäkla bra i hela rumpan. Det var dom ben/rumpaövningarna det blev idag. Eller ja, körde crosstrainern i 20 min och trappan 10 min som också kändes en del i benen. Längtar tills i höst så jag kan börja köra ordentligt på gymmet igen, nu i sommar blir det nog inget mer gym. Blev i alla fall ett pass på totalt 1 och en halv timme. Kollade på simningen på TV när jag stod på crosstrainern så tiden drog iväg lite... 
 
Jag färgade mina ögonbryn idag också, ser helt ok ut ändå. Man brukar se ut som ett freak när man precis har gjort det. Här är jag också helt slut från passet.