jobbvecka

Jobbveckan har varit helt galen och jag har inte haft en lugn stund på hela veckan. Det var länge sedan det var så nu. Men antar att de blir så i semestertider. Jag hoppas verkligen att nästa vecka lugnar ner sig, vet inte om jag klarar en till vecka i den här farten. Det har verkligen varit påfrestande. Dock så tycker jag ju att det är roligt när det är mycket att göra, men... inte såhär. Ingen koll på något har det känts som.. Men nu är det över och det är helg.
 
La mig i soffan och dog direkt efter jobbet. Kollade på en film. Åt upp hela bunken med jordgubbar från igår. Somnade. Pratade med Sagi i telefon. Dog lite till i soffan. Kollade på en film till. Har kissat väldigt många gånger på grund av alla jordgubbar. Blev så mätt också så jag inte orkade äta middag.. Nu ska jag soooooova och ta sovmorgon. Imorgon ska jag städa, träna och träffa kusin Amanda på kvällen.
 
Adjö!
 
Har tagit för vana att gå ut på balkongen innan jag ska sova för att fånga in detta. Då blir jag lite sådär lycklig för att det är så mysigt.