Bali

Nu är vi på Bali. Äntligen. Kan man verkligen säga. Det var nog den värsta resan hittills. Var inte alls bra när jag vaknade i tisdags, inte ont i halsen längre men så snuvig och ont i huvudet. Värre än halsont när man ska flyga.

Så ja, har gått åt en miljon pappersdukar, massa nässpray, Ipren. Vi flög tre gånger och det blev bara värre och värre i örat för varje nedgång. Dock så gick själva resorna ganska snabbt, kollade på filmer första flyget, sova hela andra flyget och sista vara bara 2 timmar.

Men nu är vi i alla fall framme. Vi bor helt underbart!! Ska ta lite bilder sen när jag känner mig lite piggare(ligger inne i sängen och vilar nu). Tidigt surf imorse för Måns och gänget som bor/jobbar här. Jag var fotograf på en liten klippa i soluppgången.

Måste ändå säga att de e ganska bra här trots att jag är sjuk. Hellre sjuk på Bali än att vara hemma o vara sjuk.