livet

Vad är det som har hänt på senaste tiden då? 
Efter branden i vårat trapphus hade jag svårt att sova. Jag mådde dåligt. Jag tyckte inte om att vara hemma själv. Jag tänkte på det mycket. Efter att vi varit på Barbados kändes det bättre. Nu ska jag sova själv här hemma en hel vecka snart, jag nörjar oroa mig för det och för att jag kanske inte kan sova här själv. 
 
Jag har fått genomgå gastroskopi. Det är något jag aldrig mer tänker göra i vaket tillstånd. Det var SÅ obehagligt. En slang som är lika tjock som lillfingret i halsen samtidigt som du kräks och de pumpar in luft i en. Men, nu har jag fått ett sista besked om att jag absolut är glutenintolerant. Och det är en stor omställning att ändra kosten. Ska till en dietis nästa vecka.
 
Jag har börjat plugga. En distanskurs, men ändå. Kost näring och hälsa heter den. Det är jätteroligt! Jag har fått nya arbetsuppgifter på jobbet. Det är roligt. Jag har börjat hålla i vuxencrawl tillsammans med min gammla tränare Inger. En absolut favorittränare. Också väldigt roligt. Jag har mycket igång just nu,jag har blivit stressad av det. Men det är väldigt roligt ändå.
 
Idag har jag städat och möblerat om här hemma. Mysigt! Poncho undrar vad som händer men han verkar trivas i sin fåtölj.