för mycket

Imorse kände jag att jag inte klarar mer jobb nu. Jag hade hjärtklappning och mitt huvud ville sprängas, jag ville bara kura ihop mig till en boll och sova. Och hela helgen sov jag och kände mig helt färdig. Jag trodde på riktigt att jag skulle behöva sjukskriva mig denna vecka.
 
Men jag vill inte vara den som inte orkar. Så jag tog mig igenom huvudvärken och trycket på bröstet och klumpen i magen. Jag har idag gjort så lite som möjligt, inte ett skit mer än det jag absolut måste göra, svara i telefon. Jag bestämde också att jag efter jobbet idag ska hem och ta det lugnt en stund, gå ut med hunden och laga mat. Om jag känner för det går jag ner till min träning med Teknik, annars går jag ner senare och simmar själv. Måste få andas.
 
Imorgon ska jag se om jag kan stänga av min telefon och jobba med projektet. Jag tänker inte göra båda samtidigt längre. Det är då det går överstyr. Då blir det för mycket. Måste få sätta mig själv och göra projektet i lugn och ro. Jag hoppas jag tar mig igenom veckan utan fler hjärtklappningar.
 
Önskar att jag var där. Där det alltid är varmt, det finns ingen stress och livet är lite bättre.
Där maten alltid är lite fräschare och nyttigare.