Semestern fortsätter

Vi har fortfarande semester och njuter för fullt. Börjar dock få lite sån där "söndagsångest" över att jag börjar jobba på måndag igen. Jag är såå inte redo att börja jobba igen. Vill bara fortsätta vara ledig och njuta av sommar. Resa mer också. Tanken går, hur/vart ska jag åka så jag kan vara ledig/borta så länge som möjligt utan att behöva jobba....
 
Sedan vi kom hem så har vi gjort en säng i Måns bil. Blev ett stort projekt som halva sandbankarna blev inblandade i. Men roligt var det och bra blev det. Dock inte klart till 100 ännu. Ska visa bilder sen när det är klart. Igår tog jag det lugnt, gick loss på HM och köpte typ en helt ny garderob, hängde med Nelly på kvällen hann jag med också. Idag har jag lagt god lunch, fixa saker med mammi, träffade Klara i solen nån timme och nu ska jag göra mig klar för middag med Saga på stan. 
 
Förstår ni vad jag menar, semesterlivet alltså.
 
 
Våra brädor gick sönder på planet, Emirates är inte så rädd om saker som är märkta "Ömtåligt".....
God frukost har jag ätit varje dag, inspirerad från Bali
Gjorde mandelbollar till lunch, de var gudomligt goda. Ska lägga upp ett recept när jag har tid sen.