skryter om livets goda

Sitter hemma i soffan i lägenheten och lyssnar på livebandet som spelar nere på Södra Station. Mysigt är det. Sitter också och tänker på vilket underbart år jag har haft än så länge. Jag har rest mycket, återförenats med världens finaste kille, flyttat hemifrån med världens finaste kille, jag har underbara vänner, jag har en heltidsjobb som jag verkligen trivs med och en fantastisk höst att se fram emot. Man skulle kunna säga att jag njuter av livet just nu. Har sådanlivsglädje!

Dagen vi åkte iväg på en underbar resa.
På resan
Min lilla familj 
På min andra resa under detta år. Träningsläger till Lanzarote
Två av mina bästisar 
På balkongen till vår lägenhet
I lägenheten
Påväg till jobbet
Kommande resor
Det här pysslade vi med idag



Dessutom håller jag och Måns på att boka en resa till Barbados i vinter. Ser fram emot hösten.