DAGENS TRÄNING

Idag har det väldigt oskönt att träna. Det spöregnade när jag klev ur bilen på parkeringen och från parkeringen in till parken blev jag genomblöt. Jag hade en parkas och under det en regnjacka och under det en tjocktröja och en tshirt. Plus att det var 9 grader ute också. Men det blev träning ändå. Vi var bara 5 stycken, konstigt va? 
 
Stod under tak i bikini och sprang ut till bassängen och simmade så fort jag kunde för att få upp värmen. Vi simmade i en timme ungefär och sedan lekte vi lite. Tog sats upp från bassängen, sprang till väskan och tog mina grejer och sprang in till duschen. Som var kall!!!!!?? Jag fryser som fan fortfarande och jag kom hem för över en timme sedan. 
 
Träningen idag och träningen i måndags. Sjukt egentligen att det kan skilja så mycket i temperatur på bara några dagar. Fast för att vara ärlig så tyckte jag faktiskt att det var kul med regn, det är ändå lite mysigt att simma och vara med tjejerna på träningen när det regnar. Dela parkas och allt.