SIMNING

Sov inte mycket inatt så var väldigt trött idag. Men som alla andra dagar så tog jag mig igenom denna också. Var faktiskt ganska kul i skolan. Inte lektionerna men de runtomkring. Träffade till exempel Amalia som varit i Sydafrika och var jätte brun och fin. 
 
Tränat har jag gjort idag också. Och det var riktigt jobbigt. Är så trött i kroppen. Och jag älskar det. Serien var
400-300-200-100
300-200-100
200-100
100
 
Två varv. Första varvet frisim och andra medley där man byter ut sämsta simsättet mot sitt special. Det var roligt. Efter första 100 i första 400 tänkte jag, Åhfan. De här går ju fort och det käns riktigt bra också. Såg på klockan att jag hade ca 1.15 på första hundra. Men den känslan höll inte så länge. Var helt slut efter 400. Haha. 
 
Men det som är så skönt med sådana här serier är att det blir bara mindre och mindre. Till en början när man ser det på tavlan ser det jätte mycket ut och jätte jobbigt. Men när man gjort första raden så är det så lite kvar så man blir överlycklig. Höll mig iaf under 1.20 hela frisimsvarvet och tog mig igenom fjärilen som jag nu har som special på andra varvet. Måste faktiskt säga att jag känner mig riktigt bra och stark på träningarna nu och det är så roligt. Vi har dessutom 2 toppen tränare och jag har tre jätte härliga tjejer att umgås med.
 
Just nu älskar jag simningen väldigt mycket.
 
En del fina simmarbilder