HEMLIGT

De flesta som känner mig vet att jag älskar Gossip Girl.
Och vad är det jag älskar med Gossip Girl?

Jag älskar kärlek. Jag älskar när kärleken är lite förbjuden. Eller att det egentligen inte borde vara så.
Det var så Chuck och Blair började. Sedan har jag fortsatt att älska deras kärlek pga att förhållandet är så spännande. Spännande kärlek. Det bästa.

Jag älskar att se på något som jag vet att jag aldrig kan få.
Låter sjukt när jag skriver ner det här. Men det är mycket mycket roligare att se på något som man kan drömma om och veta att man aldrig kan ha det så. För har man det inte i verkliga livet gör det ju att man vill titta på det. Har man det redan och vet hur det fungerar skulle det ju inte vara intressant? 
Därför älskar jag Gossip Girl. 
Jag har inte perfekt hy eller hår. Jag har inte snygga kläder att gå runt i. Jag har inte pengar i överflöd. Jag går inte på fins fester hela tiden. Jag har inte den underbara kärlek som Chuck och Blair har. 
Och därför är det alltid spännande att se på. 
Nu måste jag vänta tills 2:a april för nästa avsnitt. Sucks.

Ett annat förhållande jag älskar att titta på är Wallander filmerna. Pontus och Isabelle.
Hemligt är också något som gör romantik i filmer spännande och bra.

Ah helt random tankar egentligen.
Kännde bara för att skriva det. Hehe.
Puss