NYÅR

Har äntligen haft en dag utan träning med sovmorgon.
I och för sig så var det ju bara träning 3 dagar. Men ändå. Det blev så utmattande.

Är glad att jag tog mig igenom skiten i alla fall.
Inte roligt nånstans att gå upp halv 8 på jullovet så att man kan träna skiten ur sig.
När jag bäddade sängen igår morse innan träningen var jag 1sek ifrån att gå och läggamig igen och säga att jag var sjuk. Men som tur är så vann inte den tanken.

Idag har jag träffat Saga och Amalia på stan. Åt subway och köpte lite saker inför imorgon.
Sen myste vi hemma hos Saga ett tag.

Känns underbart att nyår för engångsskull är planerat.
På morgonen klockan 11 ska jag gå på bio med simgruppen. 
Runt 5 ska jag hem till Amalia och äta middag med några tjejer. Sen ska vi ha lite fest där. Och runt tolv tar vi oss in till stan och går på efterfest eller något liknande och tillslut så åker jag till Crille och sover.
Tror att detta nyår kan bli riktigt bra faktiskt!

Hejdå
Puss


Förra året firades i stockhom och det var sådär kan jag säga...