LITE MER SIMNING..

Aj. Aj mina lungor. Aj min mage. Aj mina armar.
Av någon anledning har jag världens träningsvärk i magen? Det enda ansträngande jag gjorde i helgen va att göra totalt 80 armhävningar. På tal om de ska jag gör några snart. Är det nånstans jag borde ha träningsvärk är det i armarna. Men icke. Tror jag gör armhävningar på fel sätt.. Buhu. Kunde inte göra kickarna under träningen idag korrekt.
Men har ont i armarna efter dagens träning. Har slutat använda mina ben. Av någon anledning. Så får kämpa som fan med armarna. Not good. Och sen är det helt sjukt vad man är rädd för att ta ut sig. Man ligger på en medelnivå. Där man är riktigt trött. Men efter en träning borde man väl vara helt död? Som hon jag skrev om från USA. På hennes träningar är det folk som svimmar och spyr varje dag. Då förstår man på vilken nivå våran träning ligger på... heheee. Men wtf. Jag tycker det är jobbigt. Men kan nog gör det lite jobbigare.

Fan vad mycket simning det bli här nu. Men det är så skönt att skriva av sig. Så kommer nog fortsätta att ha det så.

Nu skajag gå och äta nåt gott sen gå o lägga mig.
puss