Tillbaka till vardagen

Då var man hemma igen efter en helt vanlig dag. Skolan och sen vart och tränat. Härligt. Skolan är mindre härlig. Men träningen är alltid lika härlig. Fast kände mig dock inte på topp idag. Men det kan jag nästan förstå efter en veckas uppehåll men onyttig mat varje dag. Illa. Ont i huvet hade jag också. Men imorn är de morgonräning klockan 6 så jag hoppas att det känns bättre då. Det ska gå bättre då. Tror att det är mjölksyra som står på passet imorn. Skönt sådär direkt på morgonen.. Men är iaf ledig från skolan imorn.

Ikväll ska jag fira min lillebror som fyllde år när vi var i Spanien. Stackarn fick ingenting förutom godis när han fyllde. Elak familj han har. Men nu har vi köpt saker iaf. Så de blir god middag och ingen tårta? Undra hur mamma tänkte där. Och på tal om mamma så tvingar hon mig att packa upp min resväska idag. Typ nu. Det är så sjukt tråkigt att packa upp grejer. Tror jag ska tända en av mina rökelser som jag köpte i Spanien bara för att reta henne nu. Hehe. Fast tror att jag ska vara duktig och ta tag i det nu. Lika jobbigt imorn.




Utsikt från våran takterass