Morgonpigg?

Har ganska nyss kommit hem från simträningen. Det är alltid lika hemskt att vakna och se att klockan visar 05,10. Då känner jag att jag bara vill lägga av. Skita i allt och ligga kvar i sängen och mysa. Idag var jag extra trött också. Vet inte varför. Men blev illamåeende så fort jag rörde mig. Som när jag en gång fick för mig klockan ett på natten att min träning snart började  och gick upp och gjorde mat. Då mådde jag inte bra. Men träningen var ganska bra idag. Vi körde på korten. Fjäril, och man skulle upp mellan varje längd och göra något som gjorde att man dog. Exempel plankan. Skönt.. Vi tog de lugnt i duschen och sen hämtade morfar mig.

Nu har jag placerat min sega kropp i sängen för att titta på film. Ladda igår ner Water for elephants. Även fast jag och Klara var och såg den för någa veckor sen. Jag tycker nämligen om att se samma saker flera gånger. Okänd anledning. Hade tänkt att plocka fram mina rökelser (som jag aldrig tände igår) men fan. Jag orkar inte röra på mig. Kollar på filmen nu istället! Måste vila så mycket som möjligt så att jag är pigg när min älskade Hanna kommer hit ikväll! 
Caio!


Bild från Malta när Saga, jag och Carro simmar. Härligt