om att vara bra

Fan vad jag är stolt över mig själv. Jag var så bra förra veckan på utbildningarna. Det var riktigt roligt också.
Får man säga så utan att folk tycker att man för självgod? Det skiter jag i, jag är så nöjd och det var så roligt att lära ut. Och ja, jag var bra på det också. Kanske borde utbilda mig till föreläsare?..
 
Nu är i alla fall utbildningarna klara för denna gång. Nästa utbildningsomgång blir i maj. Nu är det ren data som ska göras. Uppgifter ska registreras in i det nya systemet. Det kommer också bli roligt. Nästa gång jag ska vara borta nu är i slutet på februari. Då blir det tre dagar i Jönköping och hockeymatch HV71-Brynäs. Ser fram emot det.
 
Under hela den månaden som gått på år 2017 så har jag och Måns träffats 8 dagar. Ingen bra statistik för att vara sambos. Februari ska bli skönt, ingen av oss ska vara borta först sista veckan. Njuta av lite tid tillsammans.
 
Jag har ingen passande bild till detta. Måns och jag tar ju inga bilder på varandra om vi inte är utomlands och när jag är på utbildning tar jag inga bilder annat än när jag har mjukiskläder på mig på rummet..
#1 - - Fanny:

Grym du är!!

Svar: <3 Kram!
Ebba