ibland

... så blir jag lite kluven med träningen. Den här veckan har gruppen haft dagsläger. Alltså tränat på dagarna och jag har inte kunnat träna simning. I måndags fyllde jag år. I tisdags var jag med Nelly (som har börjat simma igen?!!!!!:D )och igår var jag och Nelly och träna pass på Nordic Wellness och på kvällen hängde jag med Måns. OCH jag kan inte låta bli att tänka på att mitt liv skulle se ut så om jag inte simmade... Det verkar ganska skönt ändå. Men så älskar jag hårdträningen och jag har bestämt mig nu. Jag ska köra året ut. Dessutom så har jag blivit ganska taggad på att träna stenhårt nu när jag inte kunnat träna på några dagar. Nästan så att jag vill träna två gånger idag! Nästan...
 
 
Jag börjar känna ett väldigt sug efter att surfa. Det är lite konstigt ändå eftersom att jag inte riktigt kan ordentligt än. Men jag vill verkligen surfa!!