TANKAR OM ATT TRÄNA

Jag är helt slut. På riktigt. Så otroligt sliten och tankarna om att jag hatar träning börjar redan komma under passen. Jag börjar redan bli förbannad på allt och alla under träning. Men det känns som att det hör till. Det en av grejerna med träningen. Det är kul innan och efter. Men man är förbannad under träningen och det känns som att man presterar bättre då. Självklart är det roligt men man känner inte att det är roligt först när man är klar. 
 
Började alltså träna igen i måndags efter en månads uppehåll och har sedan dess tränat 6 gånger. På fyra dagar. Jag har haft den sjukaste träningsvärken. Jag har varit grinig. Jag har varit trött. Jag har inte haft någon ork. Och jag ha har tänkt "Hur fan ska jag klara av det här varje vecka?!?" Ja jag vet inte.. Men jag får se till att det går helt enkelt. 
 
Imorgon är det sista träningen för den här veckan. Skööönt! Synd bara att det är en morgonträning.