2012 TILLBAKABLICK

Imorgon är det sista dagen på 2012 och jag känner för att göra en tillbakablick på 2012 i bilder. 
 
Hela våren satsade jag stenhårt på simningen och var helt säker på att jag skulle kvala in till SUM-SIM. Dock lyckades jag inte med detta mål och tog ett uppehåll på 2 månader.
Medans jag höll på med att satsa så hårt så hade Elin och jag en liten tävling om vem som kunde hålla sig från att raka bena längst. Vi gav upp efter 3 månader.. Haha.
 Jag hade min pojkvän Crille från december till augusti.
De här två härliga tjejerna blev mina älsklingar <3
Umgicks endel med simmarna, inte bara i badhuset. Lite fester hade vi också.
I Romme med klassen
Vi var på träningsläger i Spanien i en vecka och det var helt underbart
Två i en. Jag gjorde dipdye i maj nån gång. Och vi var på hajk med skolan.
Älskade kusin Amanda tog studenten
Mästerskapsläger i parken
Hajk med simtjejerna på en holme i regn och med ormar och andra otrevliga varelser
Underbart väder med underbara tjejer
Kent-konsert i Norrköping med fina Fanny
Tre dagar i skärgården i en stuga utan toalett och dusch. Hemskt. Ända orsaker till att jag stod ut var bror Anton och små kusinerna Ville och Elise
Otroligt lyckad kräftskiva
Kräftis
Grönalund med Saga och Amalia
Jag köpte mig en MacBook för mina egna pengar
Klara hade sin 18års fest och vi alla var samlade
Amalia ordnade en toppenfest
Maskerad med Tove och Kim hos Niclas. Jag var rödluvan
Kim och jag var på årets bästa konsert, Swedish House Mafia. Oförglömligt
Jag blev rödhårig
Och jag utförde 100x100 en andra gång i år. Första gången var 2januari. Hihi
 

Det var en lång kort sammanfattning av mitt 2012. Jag tycker att året har vart okej. Vart ganska tufft med i princip allt nu under hösten och vintern. Men jag tog mig igenom det även denna gång. Men än så länge är det inte något år som slår 2010.
 
0 kommentarer publicerat i Dagens
Taggar: 2012, bra år, mitt år, tillbakablick, tillbakablick 2012, år 2012