härliga dagar

Det är så härligt när alla vänner är hemma från sina studier under sommaren. Att träffa samma vän 3 gånger på en vecka är inte direkt något som brukar hända. Och vad härligt det är när det inträffar. När man kan ligga i soffan efter ett träningspass och somna till en film utan att bli stressad för att man inte pratade med varandra. Vilken tur man har som har sådana vänner. Att vara så hemma med varandra så att det är naturligt med sådant mys. Så underbart.
 
Försöker också boka in så mycket träffar jag kan med mina vänner nu innan vi ska åka iväg. Igår träffade jag Tove på gränden med en pizza och en hallonmojito. Hur mysigt en onsdag liksom?! Och på lördag ska jag äntligen få träffa Nelly igen.
 
Blir så glad i hela kroppen när jag tänker på hur bra alla mina vänner är. Ni är bäst!