lite ny inspiration i vardagen

Är det någon som bestämt sig för att lära sig något tills nästa vecka. Ni minns väl? Något som du ska ta dig tid till att lära dig, bara för din egen skull. Så att du blir en bättre du. Något som du känner att du har nytta av, inte något som din arbetsgivare skulle uppskatta och inte heller "jag ska lära mig spanskaglosorna den här veckan". Visst det är också bra saker att lära sig. Men glöm inte att jobba på din personliga utveckling, något som intresserar dig. Glöm inte bort att ta tid till sådant.
 
Igår ägnade jag 10 minuter åt att kolla klipp på youtube så att jag kunde uppnå mitt mål för denna veckan. Målet var att lära sig minst en ny teknikövning för fjärilssim, jag vill så gärna lära min grupp simma fin fjäril. Efter 10 minuter var jag 3 övningar rikare och massor av inspiration... Tänk att det krävdes 10 minuter för att få lite ny gnista in i livet. 
 
Målet för nästa vecka är att lära mig en "yogakombination" på 7 övningar utantill, gärna bygga ihop en egen också.
 
Kom igen ni kan också!
 
#1 - - Fanny :

Jag har bestämt mig att lära mig mer om människors kroppsspråk. Väldigt intressant och kanske till nytta både i vardagliga livet och mitt framtida yrke 😄