Kursledare

Nu är det spikat och klart. Jag ska bli kursledare. Jag ska utbilda personer i olika HSB föreningar i vårat nya affärssystem. Över hela Sverige alltså. Det ska bli väldigt roligt och jag är glad för att ha blivit tillfrågad.

Från och med nästa vecka kommer jag att vara borta 2-3 dagar i veckan. Ofta på annan ort med mycket övernattningar. Och just den delen känns lite tungt nu när Måns redan är borta så mycket. Nästa vecka till exempel så kommer vi inte ses på en vecka. Jag åker till Jönköping på tisdagen och kommer hem torsdag kväll, då har Måns redan dragit iväg till Stockholm för SM och kommer hem tisdag kväll. Förmodligen kommer vi fortsätta så fram och tillbaka hela vägen fram till juni/juli nån gång. Kommer bli tufft med det klarar vi! Men! Som sagt så är jag jätteglad att ha fått den här chansen. Ser fram emot det!

Den här helgen är i alla fall både jag och Måns hemma så vi ska försöka njuta av att vara vi. Imorgon ska vi spela badminton på dagen och äta på nya restaurangen i huset på kvällen. Låter som en perfekt dag!

Kommer sakna denna babe!

#1 - - Fanny:

Vad kul för dig!