den andra sidan

Har insett att jag ganska snart ska gå på Kent konsert och har därför börjat lyssna på Kent igen. I bilen påväg hem från Jönköping idag lyssnade jag på Den andra sidan. Hur sorglig och mäktig är den inte? Den är så mäktig så jag får gåshud varje gång jag lyssnar på den. Kents texter är alltid väldigt häftiga men den här känns verkligen. Musiken till gör låten ännu mäktigare. Jag kan börja gråta varje gång dessa rader kommer....
 
"Tid är pengar jag svär
Vart tog all tiden vägen
En gång var jag miljonär
När vi hade all tid i världen"
Det är beskrivning av känslor på en helt ny nivå. 
 
"Det fanns en värld av is i hjärtat mitt
Du starta en lavin när du gav mig ditt
Det känns som vi möttes i ett helt annat liv
O jag vet att vi ses på den andra sidan"
Snacka om att måla upp en bild av hur ditt hjärta slits sönder.
 
 
#1 - - Fanny:

Jag älskar den också!! En av de mest spelade Kentlåtarna i mina hörlurar❤️

Svar: Ja samma här, den är så magisk!
Ebba