snartsnartsnart

Det är så lite kvar till semester nu. Två dagar. Fast det känns så långt. Två hela jobbdagar. Jag har fullt upp med saker att göra på jobbet, men ändå går det i snigelfart. Tiden vet att jag vill ha semester snabbt och gör allt den kan för att retas med mig. När jobbet väl är slut på fredag tror jag att det kommer gå jätte snabbt tills tisdag då vi åker till Bali. Har inte en lugn stund.
 
Det är ju SM-veckan i Norrköping och imorgon efter jobbet ska jag åka dit och bo med Måns och kolla på killarna och alla andra som simmar. Ska bli roligt och mysigt. Jag har inte hunnit packa. Inget alls. Jag gjorde en packlista igår. Men kom inte ens halvvägs innan jag fastnade för en film och låg vaken till halv tolv och kollade på den.  Onödigt. Så jag är väldigt trött idag.
 
Var i sandbankarna och solade igår. Hade tänkt träna också men de blev det ju inget med. Ska göra det idag stället.