livet på topp

Vad mysigt livet är ibland. Att sitta på balkongen med två av sina bästa vänner, äta god mat och snacka skit i solnedgången. Hur bra är inte det? Det skulle man gärna göra lite oftare. 
 
 
Tjejerna kom hit vid 18 och vi gick och handlade och så lagade vi lax, färsk potatis och dill och gräddfilssås. Vi drack saft och hade det mysigt. Solen låg på och det var hett! Det är så underbart när man har träffats en del på senaste tiden så att man inte behöver "catch up" på livet utan faktiskt bara kan snacka skit i flera timmar, det händer inte ofta nuförtiden och man uppskattar det så himla mycket då.
 
Har varit fin på jobbet idag med min nya klänning. Gillar den. Känner mig vuxen i den. Nelly var här en snabbis också, det var kul att träffa henne igen också. Det var länge sedan. Hoppas vi kan ses längre snart. Måns har dragit igen. På SM/JSM den här gången. Han inte sluta sakna dig baby. Ska åka till Norrköping på fredag och bo på hotell med Måns och kolla på tävlingarna. Ska bli roligt.
 
Min nya bomberjacka som jag hade på mig igår
Idag i min klänning